Spal tłuszcz w 12 minut

autor: • 11 lutego 2015 • Facet, NajnowszeKomentarze: (0)

Kształtowanie sylwetki to żmudny proces, który wymaga dużo dyscypliny. Kluczowe jest tu połączenie dwóch elementów – żywienia i wysiłku. Kiedy zależy nam spaleniu tkanki tłuszczowej, zwykle wybieramy długotrwałe formy o charakterze tlenowym, takie jak bieganie, pływanie czy jazda na rowerze. Jednak długie i monotonne aeroby można zastąpić znacznie szybszym i ciekawszym treningiem.

Szybko i intensywnie
Wysiłek interwałowy to idealna alternatywa dla wszystkich, którzy nie mają czasu lub ochoty na długie aeroby. 45 minut tradycyjnego joggingu przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej w trakcie wysiłku, kilkuminutowa forma interwałowa działa inaczej – przyspiesza metabolizm i sprawia, że organizm spala tłuszcz przez wiele godzin po zakończeniu treningu. Co więcej, adaptacja do tego rodzaju wysiłku jest znacznie wolniejsza niż w przypadku popularnych form tlenowy, a dzięki temu nie trzeba go specjalnie często modyfikować.

12 minut
Tyle wystarczy by zastąpić zwykły 45 minutowy jogging. Jeśli przyjmiemy częstotliwość wysiłku na poziomie 4 w tygodniu, okaże się, że zamiast poświęcać na trening tygodniowo łącznie 3 godziny, możemy uzyskać ten sam efekt w mniej niż 1 godzinę!
Do plusów można zaliczyć również prostotę tych form, zwykle nie wymagają specjalnego sprzętu. Można je wykonać nawet w domowym zaciszu. By jednak trening przynosił oczekiwane rezultaty, musi być bardzo intensywny!

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *