11 grudnia 2015 roku w Warszawskim Centrum Atletyki odbędzie się oficjalna Gala Premierowa nowego magazynu lifestyle’owego dla aktywnych – FIT MAGAZYNU, którego redaktorem naczelnym została gwiazda fitnessu w Polsce – Jacek Bilczyński.
– Powiem Wam, czego tu nie znajdziecie. Nie znajdziecie nadmiaru reklam i materiałów sponsorowanych, a te, które są, są wyraźnie zaznaczone! Nie znajdziecie tu nadmiaru nic nie wnoszących haseł i informacji, z których nic przydatnego dla Was nie wynika. Nie znajdziecie tu też wymyślnych ozdób graficznych, które zwykle służą oderwaniu uwagi Czytelników od braku treści. Znajdziecie za to kilkadziesiąt merytorycznych artykułów z zakresu diety, treningu, zdrowej kuchni, aktywności i urody. Znajdziecie materiały poparte naukowymi autorytetami oraz opracowaniami najlepszych uczelni na świecie. I wszystko to znajdziecie podane w sposób jasny, klarowny i przystępny dla każdego! I jeszcze jedno – FIT Magazyn nie ma płci – jego Czytelnikiem może zostać każdy, kto chce zdrowiej żyć! – mówi Jacek Bilczyński, redaktor naczelny nowego pisma. Jacek to promotor fit diety i aktywności. Gwiazda TVP, autor trzech książek (FIT jest sexy!, FIT od Kuchni, FIT w Praktyce) sprzedanych w nakładzie ćwierć miliona egzemplarzy. Doradca żywieniowy gwiazd polskiego showbiznesu.
Premierowy numer FIT Magazynu ukaże się w grudniu 2015 roku w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Dystrybuowany będzie w EMPIKACH w całej Polsce oraz siłowniach i klubach fitness. Wydawca – Grupa Medialna Lifestyle zapowiada, że przez pierwsze pół roku pismo będzie dwumiesięcznikiem. – Sprawdzamy zainteresowanie czytelników, przez pierwsze miesiące będziemy dostosowywać pismo do oczekiwań odbiorców. Po tym czasie planujemy przekształcić FIT Magazyn w miesięcznik – mówi Aneta Zadroga, v-ce prezes Grupy Medialnej Lifestyle, wydawcy pisma. – Jestem bardzo dumna, że tak merytoryczne i wartościowe pismo wyszło spod naszej ręki. Duża w tym zasługa Jacka Bilczyńskiego, promotora zdrowego stylu życia, autora 3 poradników o zdrowym stylu życia, który został redaktorem naczelnym magazynu – mówi z entuzjazmem Aneta Zadroga.
– Chcemy być zdrowi, fit, dobrze się odżywiać. FIT Magazyn jest odpowiedzią na zapotrzebowania czytelników na wartościowe, nieskażone stereotypami i przekazem reklamowym informacje na temat zdrowia, aktywności fizycznej, diety czy kuchni – podkreśla redaktor naczelny Jacek Bilczyński.
I to on jest również autorem pomysłu przeforsowanego w wydawnictwie, dzięki któremu część dochodu (Wydawca mówi aż o 10 procentach!) ze sprzedaży każdego numeru trafi na cele charytatywne.
Świetny pomysł. Zapowiada się interesująco. Powodzenia!