Małgorzata Kulis, Bohaterka projektu „Sukces jest kobietą” i kampanii społecznej „Mam zielone pojęcie” to Dyrektor Zarządzająca w firmie Volvo Trucks Polska. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z marką Volvo, a tym samym z branżą transportową, związana jest od prawie 25 lat. Karierę rozpoczęła w 1998 w spółce finansowej Grupy Volvo – Volvo Financial Services Poland, gdzie już w 2007 objęła stanowisko Prezesa Zarządu. Od 2012 roku zajmuje stanowisko Dyrektor Zarządzającej w Volvo Trucks Polska i już niemal od 10 lat umacnia wizerunek i pozycję marki Volvo Trucks na polskim rynku. Aktywnie działa m.in. w projektach wspierających rozwój nowych technologii – szczególnie tych związanych z elektromobilnością.
Prywatnie, Małgorzata Kulis uwielbia zwierzęta, spacery po lesie, kryminały, a także książki z zakresu psychologii biznesu.
Firma Volvo Trucks Polska jest częścią dużego koncernu – Grupy Volvo – jednego z czołowych światowych producentów samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, silników morskich i przemysłowych oraz dostawcy rozwiązań finansowych i serwisowych. W Polsce, firma odpowiada za sprzedaż, serwis i usługi dodatkowe do samochodów ciężarowych marki Volvo. W branży ciężkich pojazdów ciężarowych Volvo Trucks ma ugruntowaną, bardzo mocną pozycję od wielu lat i może poszczycić się szerokim gronem zaufanych Klientów. Kluczowymi wartościami firmy są jakość, bezpieczeństwo i troska o środowisko naturalne.
Co nasza Bohaterka mówi o zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a osobistym?
Jakiś czas zajęło mi zrozumienie, że równowaga, to konieczność. Tego trzeba się nauczyć i pewnie każdy na swój własny sposób, ucząc się na własnych doświadczeniach, musi do tego dojść. Natomiast dziś wiem, że to jest bardzo ważne. Skuteczny leader musi być kreatywny i produktywny, musi inspirować, być przykładem, być prawdziwym w tym, o czym mówi i co na co dzień reprezentuje swoim działaniem. Powinien być cierpliwy, uśmiechać się, budować zaufanie. Żeby tak funkcjonować musimy mieć czas na odpoczynek, na sen, na oddawanie się temu, co kochamy najbardziej. Ja uwielbiam aktywny czas na łonie natury. Długie spacery z psem, chodzenie po górach, rodzinne podróże.
Lubię też czytać, zarówno literaturę branżową, jak i dobre kryminały – tak na zupełny reset myślowy. Kiedyś wiele czasu spędzałam w ogrodzie, dziś tego czasu mam mniej, ale wciąż bywam „ogrodniczką”, bo sprawia mi to wiele radości. Poranna kawa w ogrodzie, w otoczeniu własnoręcznie posadzonych kwiatów i ziół to bardzo relaksujący początek choćby najtrudniejszego dnia. Po cięższych, trudniejszych i intensywnych dniach, zawsze staram się zregenerować, zwolnić tempo, zadbać o siebie, naładować baterie. Bez tego szybciej tracimy cierpliwość, mamy skłonność do negatywnych myśli, jesteśmy zbyt krytyczni. Uśmiech i dobra energia to w życiu zawodowym przepustka do sukcesu, bo sukces to dyscyplina zespołowa, a ludzi zjednujemy pozytywną postawą optymizmem i kreowaniem pozytywnych wizji.
Materiał zrealizowano w ramach projektu kampanii społecznej #MamZielonePojęcie!
Dyrektorka marketingu – Magdalena Dzik-Kordas
Dyrektorka projektu – Dagmara Wójcik-Jędrzejewska
Główny fotograf – Maciej Grochala
Reportaż wideo – kamera – Michał Wójcik
Wywiad dokumentalny do materiału wideo – red. Łukasz Frydel
Wywiad audio – red. Michał Karaś
MUA/stylizacja –Karolina Lipińska
Stylizacja fryzur – Pracownia Jaga Hupało: https://www.jagahupalo.pl/
Upominki kosmetyczne dla Bohaterek i Partnerów – Miraculum: https://miraculum.pl/
Pomoc na planie: Przemysław Jędrzejewski
Plany zdjęciowe:
Hotel Moxy Warsaw Praga – https://www.moxywarsawpraga.pl/
Centrum Praskie Koneser – https://koneser.eu/