INGA TYMIŃSKA, PREZES ZARZĄDU I PARTNER ZARZĄDZAJĄCY EDUBROKER SP. Z O.O. W SWEJ PRACY ZAJMUJE SIĘ USŁUGAMI SZKOLENIOWYMI, HR ORAZ DORADZTWEM NASTAWIONYM NA DZIAŁANIE DŁUGOFALOWE Z KLIENTEM.
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wielbicielka muzyki, systematycznie uczęszcza do Warsztatowej Akademii Musicalowej, gdzie w grupie rodziców M&P doskonali się na zajęciach aktorskich, wokalnych i tanecznych. Dodatkowo z grupą przyjaciół współtworzy zespół wokalny STARS-i, w którym zasila sekcję altów. Wierzy, że rozwój i samodoskonalenie przynoszą dobre efekty i dlatego szkoli się nieustannie, by wspomagać swoją wiedzą Klientów.
Redakcja: Proszę opowiedzieć Czytelnikom o Marce EDUBROKER Sp. z o.o., której jest pani prezesem, jaka jest jej historia, jak to się zaczęło?
Inga Tymińska, EDUBROKER Sp. z o.o.: Pomysł na firmę powstał jeszcze w trakcie studiów. Od początku wiedziałam, że chciałabym zajmować się szkoleniami. Pod koniec lat 90-tych poznałam ideę brokerstwa edukacyjnego i pomyślałam, że taki model można przenieść na szkolenia i projekty rozwojowe, zwłaszcza, że nasz rynek szkoleń jest bardzo rozdrobniony i trudno jest zorientować się, które ze szkoleń faktycznie spełni nasze cele i oczekiwania.
Pierwsze lata nie były najprostsze, sami uczyliśmy się zarówno prowadzenia firmy, jak też poznawaliśmy trenerów i specyfikę działania firm szkoleniowych. Na wdrożenie naszej usługi było jeszcze za wcześnie. Paradoksalnie bardzo przysłużył nam się kryzys ekonomiczny w 2009 r., gdy korporacje dojrzały do wdrażania i korzystania z outsourcingu. Okazało się, że nasza działalność idealnie wpisuje się w potrzeby dużych organizacji.
Upraszczamy procesy i dysponujemy ekspercką wiedzą w zakresie doboru oferentów szkoleń i procesów szkoleniowych i okołoszkoleniowych. W tej chwili prowadzimy outsourcingi szkoleń dla ponad 40 firm. Wśród naszych Klientów mamy takie marki jak T-Mobile, Delphi, Aptive, Samsung, Accenture, Coca-Cola czy Arcelor Mittal.
Wykwalifikowanych doradców spod państwa skrzydeł oraz nowych Klientów ciągle przybywa, jaki jest państwa sposób na rozwój działalności?
Przede wszystkim konsekwencja w działaniu, wysokie standardy obsługi i ciągłe wsłuchiwanie się w potrzeby Klientów. Dzięki temu możliwy jest rozwój. Jesteśmy zwolennikami ewolucyjnego podejścia, zmiany wdrażamy stopniowo i za każdym razem zależy nam na wypracowaniu optymalnego modelu komunikacji. Cały czas jesteśmy też blisko rynku szkoleniowego, poznajemy nowinki szkoleniowe i stale monitorujemy zmiany, jakie tam zachodzą.
Jakich rad jako przedsiębiorca, by mogła pani udzielić osobom, które dopiero rozpoczynają swoją działalność?
Przede wszystkim jasne określenie celu i konsekwencja w jego realizacji. Niepoddawanie się przy pojawieniu się pierwszych trudności. Otwartość na zmiany i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku i Klientów.
Jak ładuje pani akumulatory w tak wymagającej branży?
Uwielbiam podróże i czas spędzany z rodziną. Staram się regularnie wyjeżdżać, aby ładować akumulatory i mieć czas na dystans. Z reguły, gdy wracam, mam głowę pełną pomysłów i dużo energii. W tygodniu biorę udział w zajęciach musicalowych, w trakcie których udaje mi się w ogóle nie myśleć o pracy.
W ogóle staram się być „tu i teraz” i w 100% angażować się w to, co robię w danej chwili. Dzięki takiemu podejściu udaje mi się zachować wewnętrzną harmonię.
PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAMY NA STRONĘ: HTTPS://EDUBROKER.PL/