23 marca 2016 r. w PURE SKY CLUB w Warszawie odbędzie się premiera unikatowej na polskim rynku wydawniczym książki „Skuteczny biznes, czyli… Gra o sukces”.
Książka ta jest jedyną tego typu pozycją na polskim rynku wydawniczym – skupia wywiady z blisko dwudziestoma przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces w przeróżnych branżach – od biznesu opartego na pozycjonowaniu stron www, przez marketing w coraz bardziej rozwijających się social mediach, branżę restauracyjną, architektoniczną, branże związane z szeroko pojętym zdrowym stylem życia, do ikon mediów i kultury czy osób dbających o społeczne działania PAH czy też zajmujących się rozwojem instytucji kulturalnych.
– Nie ma recepty na osiągnięcie sukcesu. Statystyki są nieubłagane – mało komu się udaje. Myślenie życzeniowe w starciu z twardymi danymi zawsze przegrywa. Dlatego trzeba być zawsze o krok przed konkurentem, zachować dyscyplinę, logiczne myślenie, emocjonalny spokój i sprawnie zarządzać ludźmi. Gdy podeprzemy to kolosalną wiedzą merytoryczną i unikalnym „know-how” to jesteśmy na dobrej drodze do sukcesu. A czasami i tak to nie wystarczy – mówi Łukasz Frydel, redaktor naczelny magazynu #Dzień Mężczyzny, redaktor wydawnictwa oraz patron publikacji. – Szczególnie w polskiej rzeczywistości bywa to niezmiernie trudne, gdzie trzeba dodatkowo zmierzyć się z krzywdzącym stereotypem „prywaciarza-cwaniaka” rodem z poprzedniej epoki, a także konfrontować się często z rozbudowaną biurokracją pełną przeważnie odrealnionych przepisów oraz urzędnikami, bardziej utrudniającymi niż wspomagającymi działalność rodzimych firm – podkreśla.
– Wartością serii wywiadów w „Skuteczny biznes, czyli… Gra o sukces” jest pokazanie, jak różne twarze ma sukces oraz jak różnymi drogami można do niego dojść. Pewnie, trudno wskazać przypadek, w którym dokonania pojawiają się same – to byłoby zbyt piękne! Powodzenie w biznesie to zawsze efekt determinacji, ambicji i codziennej pracy, nawet jeśli często okoliczności muszą sprzyjać. Natomiast nie istnieje jedynie słuszna droga dochodzenia do sukcesu, nawet do samego zrozumienia czym ten sukces dla każdego z nas jest – mówi Michał Karaś, redaktor najpopularniejszego w Europie serwisu specjalistycznego Stadiony.net, dbający o jak najwyższą jakość tekstów w publikacji. – Często wiele musimy się nauczyć, posmakować porażki, by móc wyciągnąć cenne wnioski i pójść dalej. Niekoniecznie tą samą drogą, którą planowaliśmy. Temu właśnie mają służyć przedstawione w książce sylwetki: zobrazowaniu drogi każdego z bohaterów do tego, co uznają za sukces. Oddajemy w Wasze ręce wachlarz fascynujących historii, w których bohaterowie odsłaniają nie tylko część swojej ścieżki do zawodowego spełnienia. Pokazują też swoje życie i tym lepiej dowodzą, że historia każdego sukcesu jest jedyna w swoim rodzaju. Życzę każdemu Czytelnikowi, by znalazł w lekturze inspirację dla siebie!
Jacek Bilczyński, jeden z bohaterów książki, a jednocześnie redaktor naczelny FIT Magazynu – najlepszego debiutu prasowego na polskim rynku wydawniczym w 2015 roku, który objął patronatem publikację, podkreśla: – Czytając rozmowy, zauważycie, że dla każdego z naszych bohaterów definicja tego pożądanego słowa jest inna. I o tę różnorodność właśnie nam chodziło. Z przyjemnością objąłem patronatem tę publikację, wierzę, że jej lektura wielu z Was przyniesie dużo korzyści. Nie prezentujemy idealnych rozwiązań zarezerwowanych, staramy się poszerzyć wiedzę czytelników i wierzymy, że dzięki wytężonej pracy, to nam się uda.
– To jedyna publikacja na polskim rynku prasowym, która nie tyle skupia się na zerach na kontach Bohaterów, choć tych im nie brakuje, co na historiach, inspiracjach i działaniach, które doprowadziły ich do miejsca, w którym się obecnie znajdują – podkreśla Aneta Zadroga, wydawca książki, współwłaścicielka Grupy Medialnej LIFESTYLE, pomysłodawczyni hitowego cyklu „SUKCES JEST KOBIETĄ” wydawanego rokrocznie w formie zbioru wywiadów z kobietami sukcesu.
– Każdy z Bohaterów wnosi do książki coś świeżego. Każdy stanowi indywidualną inspirację. Każdy ma inne, lecz tak samo cenne – biznesowe porady. Poznając różne branże, w których pracują, można z pewnością stwierdzić jedno – to pasja jest kluczem do sukcesu! Lekturę polecam wszystkim, którym brak odwagi, aby założyć własną działalność i tym, którzy szukają motywacji – dodaje Agnieszka Słodyczka, autorka części wywiadów do książki.
Książka będzie dostępna w sprzedaży od połowy kwietnia. W Empikach w całej Polsce będzie można ją kupić z magazynem EksMagazyn, będzie również dostępna w księgarni Bonito oraz w wersji elektronicznej w księgarniach internetowych.