Sukces jest Kobietą po raz czwarty!

autor: • 30 listopada 2017 • Lifestyle, NajnowszeKomentarze: (0)

Już po raz czwarty na rynku ukazała się publikacja pod tytułem „Sukces jest Kobietą”. I tym razem czytelnicy będą mieli okazję poznać historię sukcesu kilkudziesięciu Polek! Premiera książki odbyła się 24 listopada w warszawskim Hotelu BOSS.

Partnerami tej edycji oraz gali byli:
Amaderm
Grupa Kotrak
Sylveco – naturalne kosmetyki
Mitsubishi Japan Motors

Prowadzące i pomysłodawczynie projektu ubrała marka NISSA.

Nagłośnienie przygotowała firma BlackOut studio.

scianka3

Tegoroczna edycja to zbiór kilkudziesięciu wywiadów z przedsiębiorczymi Polkami, które w ekskluzywnych rozmowach, odtajniają historie budowania swoich firm i marek. To także zbiór bardzo trafnych uwag i spostrzeżeń na temat kobiecej przedsiębiorczości i kobiet na rynku pracy, w ogóle.

1386d-JM_Mitsu_logo

– Rozmowy w tej edycji „Sukces jest Kobietą”, to prawdziwa skarbnica wiedzy i kilkadziesiąt „case studies”, które są przykładem m.in. tego jak biznes rozpocząć, przetrwać chwile kryzysu czy jak potencjał firmy rozwinąć. To unikalna wiedza! – mówi Anna Chodacka-Penier, kierownik projektu, z Grupy Medialnej Lifestyle.  – „Sukces jest Kobietą. Pasja, biznes, inspiracja” to potężna dawka motywacji do działania – dodaje.

Sukces_Jest_Kobieta_Okladka_DRUK_nowa-1
Robert Biedroń, Prezydent Słupska: „(…) Uważam, że demokracja bez kobiet to tylko pół-demokracja, bo duża część osób nie bierze wtedy udziału w różnych procesach. To trzeba zmieniać! Widzę jak wiele zyskujemy dzięki obecności kobiet w życiu publicznym, bo wprowadzają właśnie te wartości, które często sprawiają, że świat staje się lepszy, bardziej różnorodny, wartościowy. Dlatego też z pełnym przekonaniem wspieram kobiety w tym wszystkim. Są oczywiście też kobiety, które mnie wspierają, to jest obopólne.”

Urszula Nowakowska, Centrum Praw Kobiet: „Sukces jest Kobietą” to ważny społecznie projekt. Pomimo wielu zmian, które zaszły w naszym kraju w rolach, jakie pełnią kobiety i mężczyźni w życiu społecznym, zawodowym oraz rodzinnym, kobiety wciąż mają problem w określaniu swoich dokonań mianem sukcesu. Wciąż jesteśmy zbyt skromne i nie tylko nie potrafimy mówić o swoich dokonaniach i ich eksponować, ale nierzadko same minimalizujemy ich znaczenie! (…) Projekt „Sukces jest Kobietą”, pokazując kobiety, które w różnych obszarach odniosły sukces, ich drogę do jego osiągnięcia, stanowi niewątpliwie inspirację dla innych i przyczynia się do przełamywania tej niczym nieuzasadnionej skromności oraz niepewności kobiet, zachęca do innego spojrzenia na swoje życie i na to, co udało nam się osiągnąć. Dziękuję całemu Zespołowi Grupy Medialnej Lifestyle za tę inicjatywę oraz wysiłek włożony w realizację tego ważnego społecznie projektu.”

Róża Thun: „(…) Czy kobiety nie przesadzają z tą skromnością? Czy zawsze musimy uważać, że ktoś jest od nas lepszy? A może to nie skromność, tylko ucieczka od odpowiedzialności? Czy narzekając na mężczyzn nie chowamy się w efekcie za ich plecami? Sukces to nie tylko gloria, to również „zbieranie” hejtu i wielka odpowiedzialność. Bierzmy ją na siebie częściej!”

Istotnym elementem publikacji są rozmowy ze znanymi Polkami, które dzielą się z czytelnikami swoimi historiami i radami, jak udało im się osiągnąć tytułowy „sukces”. W tym wydaniu goszczą: Beata Tadla, Paulina Młynarska, Joanna Jędrzejczyk czy Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

m_20171124-EXM-Gala0024 m_20171124-EXM-Gala0062 m_20171124-EXM-Gala0064 m_20171124-EXM-Gala0077 m_20171124-EXM-Gala0079 m_20171124-EXM-Gala0087 m_20171124-EXM-Gala0088 m_20171124-EXM-Gala0127 m_20171124-EXM-Gala0132 m_20171124-EXM-Gala0136 m_20171124-EXM-Gala0146 m_20171124-EXM-Gala0153m_20171124-EXM-Gala0161

Joanna Jędrzejczyk: „(…) Przede wszystkim chcę przekazać, by wierzyć w siebie, wierzyć w ludzi i dzielić się dobrem, bo to zawsze wraca. Nigdy się nie poddawać! Można trochę zwolnić, wiadomo, bo nie ma sensu ciągle być w pędzie, gdy jesteśmy zmęczeni i łapiemy chwile zwątpienia, ale nigdy nie możemy przestać. Nie wolno nam się poddać. Jeśli chcemy zmian, musimy zacząć od siebie. Bo jeśli nie podejmiemy próby, to nikt za nas tego nie zrobi.”

Beata Tadla: „(…) Wszyscy jesteśmy ludźmi i mamy słabości. Ale rzeczywiście kobiety mają takie cechy, które mogą wykorzystać do tego, żeby świat był lepszy, w życiu, pracy, działalności społecznej. Bardzo mi się podoba, kiedy tak się dzieje. Kobiety mają też moc, gdy wzajemnie się wspierają. Ta solidarność kobiet (oczywiście nadal jest jej ciągle za mało!) jest bardzo ważna. Kiedy kobieta usłyszy od drugiej kobiety, że robi coś dobrze, dostanie komplement, to ten komplement będzie dla niej sto razy ważniejszy niż ten otrzymany od mężczyzny. Dobrze jest, kiedy jesteśmy wobec siebie szczere, kiedy się wspieramy. Uważam, że idea solidarności kobiet musi się rozwijać.”

Paulina Młynarska: „(…) Kobieta sukcesu to ktoś, kto ma duży zapas wiary w siebie, poczucie własnej wartości, dzięki któremu nie obawia się porażek, nie boi się ryzyka. Porażkę odbiera jako formę nauki, a ryzyko wpisuje w codzienne życie. Kobieta sukcesu nie musi jak dla mnie mieć dużo pieniędzy, ani super wyglądu. Znam mnóstwo kobiet sukcesu, na całym świecie – to są kobiety po prostu szczęśliwe, uśmiechnięte, zarażają optymizmem, są serdeczne, sprawiają, że czujemy się przy nich bezpiecznie, bo one same się tak czują.”

Patroni i partnerzy projektu: Róża Thun, Centrum Praw Kobiet, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Radio Kolor!, portalmedialny.pl.  
Publikację, która w tym roku ma format A4 i aż 276 stron, w cenie 29,90 zł będzie można nabyć w Empikach na początku grudnia 2017.

Pin It

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *